25. studenoga 2020.

Kampanja za rodnu ravnopravnost u suradnji s dizajnericom Petrom Salarić

Međunarodni dan borbe protiv rodno uvjetovanog nasilja (25.studenog) idealna je prilika za aktivno promišljanje rodne ravnopravnosti i podizanje svijesti o problemima diskriminacije i rodno uvjetovanog nasilja, stoga smo počašćene što na današnji dan započinjemo kreativnu online kampanju razvijenu u suradnji s mladom dizajnericom Petrom Salarić.
Cilj kampanje je osvješćivanje i informiranje javnosti o temama diskriminacije, seksualnog i emocionalnog zlostavljanja. Ideja kampanje u potpunosti je Petrina: 
"Cijela ideja bila je preuzeti situacije iz svakodnevice te ih ukomponirati sa šaljivim ilustracijama. Uloga ilustracije jest da privuče pažnju i na kraju stvori dozu nelagode (jer su ove stvari istinite i sveprisutne) te potakne ljude na razmišljanje."
Udruga B.a.B.e. pružila je stručnu podršku u razvoju kampanje. Predstavljanjem koncepata važnih za razumijevanje različitih oblika diskriminacije i zlostavljanja te pružanjem informacija o zakonskim odredbama, zajedno nastojimo potaknuti povećanje svijesti o navedenoj problematici i doprinijeti smanjenju rodno uvjetovanog nasilja.
Vizuale ćemo objavljivati svakodnevno na društvenim mrežama Facebook i Instagram tijekom 16 dana aktivizma.
Više Petrinih radova možete pronaći na poveznici: https://www.instagram.com/petrasalaric/

Posljednje

8. rujna 2021.
Reakcija na navode koji se pojavljuju u seriji članaka novinarke Jelene Jindre na portalu H-Alter pod nazivom “Sustav za zaštitu ili za zlostavljanje djece?”

U svojem svakodnevnom radu svjedočimo tome da se žrtve često boje prijaviti nasilje, a rastući razlog strahu od prijave upravo je i strah da će ih institucije optužiti za “otuđenje” i oduzeti im dijete ako se/ga pokušaju zaštititi od nasilnika. U zadnja dva mjeseca na portalu H-alter izašla je serija članaka novinarke Jelene Jindre pod […]

Više
7. rujna 2021.
Fotkaj, snimi, objavi: Jutros sam stala!

Mreža "4. smjena - nevidljivi rad" čiji je fokus usklađivanje privatnog i poslovnog života žena i muškaraca pokreće kampanju #JutrosSamStala kojoj je cilj osvijestiti javnost o svakodnevnom neplaćenom kućanskom radu koji se smatra „ženskim“.  Peglanje, čišćenje, kuhanje, pranje odjeće, planiranje, briga o djeci... Što bi se dogodilo da žene stanu s kućanskim poslovima? Kaos? Tko […]

Više
6. rujna 2021.
Održan treći trening za jačanje kapaciteta mreže „4. smjena – nevidljivi rad“

Stvaranje i promicanje adekvatnih uvjeta za usklađivanje privatnog i poslovnog života žena i muškaraca postao je nužan preduvjet za unapređenje položaja žena na tržištu rada, stvaranje uvjeta za ostvarenje potpune rodne ravnopravnosti te suzbijanje ekonomskog nasilja prema ženama, koje je često direktno povezano s nemogućnošću žena da uspješno usklade poslovni život i brigu o zavisnim […]

Više
VIJESTI
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram