15. lipnja 2010.

Nacionalne manjine i mediji - predstavljanje mogućnosti korištenja medijskog prostora

Nacionalne manjine i mediji

U Pakracu i Požegi (17. i 18. svibnja 2010.) te Vukovaru i Dalju (24. i 25. svibnja 2010.), organizirani su  okrugli stolovi pod nazivom "Nacionalne manjine i mediji – predstavljanje i mogućnosti korištenja medijskog prostora". Ideja je  bila otvoriti pitanja zastupljenosti manjina u medijskom prostoru te načina na koji su manjine prisutne uopće u medijima, kao i potaknuti diskusiju između pripadnika manjinskog i većinskog naroda o prihvatljivim temama i problemima za radijske emisije.

Okrugli stolovi organizirani su u sklopu projekta koji provode B.a.B.e.  u partnerstvu sa udrugom Građanskom organizacijom za razvoj Dalj (GORD) i udrugom "Delfin" iz Pakraca,  pod nazivom: "Premošćivanje problematičnih voda: saslušajmo većinske i manjinske glasove u eteru". Projekt je financiran sredstvima EU u okviru programa European Instrument for Democracy and Human Rights (EIDHR),.

Glavni ciljevi ovog projekta su: povećanje svijesti o pravima manjina, njihovim potrebama i specifičnim ulogama te potencijalu koji one imaju za lokalne zajednice, kao i potaknuti komunikaciju i suradnju između većine i manjina u Slavoniji  te povećanje vidljivosti manjina u lokalnim medijima, što u konačnici doprinosi razvoju tolerantnijeg i inkluzivnijeg društva.

 

Posljednje

8. rujna 2021.
Reakcija na navode koji se pojavljuju u seriji članaka novinarke Jelene Jindre na portalu H-Alter pod nazivom “Sustav za zaštitu ili za zlostavljanje djece?”

U svojem svakodnevnom radu svjedočimo tome da se žrtve često boje prijaviti nasilje, a rastući razlog strahu od prijave upravo je i strah da će ih institucije optužiti za “otuđenje” i oduzeti im dijete ako se/ga pokušaju zaštititi od nasilnika. U zadnja dva mjeseca na portalu H-alter izašla je serija članaka novinarke Jelene Jindre pod […]

Više
7. rujna 2021.
Fotkaj, snimi, objavi: Jutros sam stala!

Mreža "4. smjena - nevidljivi rad" čiji je fokus usklađivanje privatnog i poslovnog života žena i muškaraca pokreće kampanju #JutrosSamStala kojoj je cilj osvijestiti javnost o svakodnevnom neplaćenom kućanskom radu koji se smatra „ženskim“.  Peglanje, čišćenje, kuhanje, pranje odjeće, planiranje, briga o djeci... Što bi se dogodilo da žene stanu s kućanskim poslovima? Kaos? Tko […]

Više
6. rujna 2021.
Održan treći trening za jačanje kapaciteta mreže „4. smjena – nevidljivi rad“

Stvaranje i promicanje adekvatnih uvjeta za usklađivanje privatnog i poslovnog života žena i muškaraca postao je nužan preduvjet za unapređenje položaja žena na tržištu rada, stvaranje uvjeta za ostvarenje potpune rodne ravnopravnosti te suzbijanje ekonomskog nasilja prema ženama, koje je često direktno povezano s nemogućnošću žena da uspješno usklade poslovni život i brigu o zavisnim […]

Više
VIJESTI
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram