29. rujna 2010.

Objavljeni su rezultati Global Media Monitoring Project

U sklopu  Global Media Monitoring  Project,   10. studenog 2009., timovi u više od stotinu zemalja širom svijeta pratili su medije.  Cilj projekta, koji je započeo 1995. godine, je mapiranje reprezentacije žena i muškaraca u svjetskim  informativnim medijima.  U tu je svrhu praćeno 1,281 novina, televizijska i radio stanica te internetski portal, odnosno 16,734 novinskih stavaka,  20,769 voditelja/ica, najavljivača/ica i novinara/ki i sveukupno 35,543 osobe u vijestima. Nažalost, rezultati  i ove godine pokazuju  značajnu podzastupljenost žena u vijestima koje su uz to,  i redovito  predstavljane na stereotipan način.  

Rezultate ovogodišnjeg Global Media Monitoring Project  pogledajte na: www.whomakesthenews.org

Posljednje

8. rujna 2021.
Reakcija na navode koji se pojavljuju u seriji članaka novinarke Jelene Jindre na portalu H-Alter pod nazivom “Sustav za zaštitu ili za zlostavljanje djece?”

U svojem svakodnevnom radu svjedočimo tome da se žrtve često boje prijaviti nasilje, a rastući razlog strahu od prijave upravo je i strah da će ih institucije optužiti za “otuđenje” i oduzeti im dijete ako se/ga pokušaju zaštititi od nasilnika. U zadnja dva mjeseca na portalu H-alter izašla je serija članaka novinarke Jelene Jindre pod […]

Više
7. rujna 2021.
Fotkaj, snimi, objavi: Jutros sam stala!

Mreža "4. smjena - nevidljivi rad" čiji je fokus usklađivanje privatnog i poslovnog života žena i muškaraca pokreće kampanju #JutrosSamStala kojoj je cilj osvijestiti javnost o svakodnevnom neplaćenom kućanskom radu koji se smatra „ženskim“.  Peglanje, čišćenje, kuhanje, pranje odjeće, planiranje, briga o djeci... Što bi se dogodilo da žene stanu s kućanskim poslovima? Kaos? Tko […]

Više
6. rujna 2021.
Održan treći trening za jačanje kapaciteta mreže „4. smjena – nevidljivi rad“

Stvaranje i promicanje adekvatnih uvjeta za usklađivanje privatnog i poslovnog života žena i muškaraca postao je nužan preduvjet za unapređenje položaja žena na tržištu rada, stvaranje uvjeta za ostvarenje potpune rodne ravnopravnosti te suzbijanje ekonomskog nasilja prema ženama, koje je često direktno povezano s nemogućnošću žena da uspješno usklade poslovni život i brigu o zavisnim […]

Više
VIJESTI
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram